czwartek, 4 kwietnia 2013

Sesja poranna

Jak pisałam wczoraj - Adaś robił za modela. Co chwilę uciekał z planu, łapy cały czas w buzi, odwracał się tyłem i robił wszystko, tylko nie pozował. Ale kiedy się na czymś skupił - kubku, misiu, makaronie - uspokajał się i nawet się uśmiechał! Wszyscy obecni byli bardzo dzielni - zarówno Model, jak i Fotograf, ale również i ja-mama, która donosiła co rusz inne zabawiacze ;) Poniżej efekty:
Mój przyjaciel kubek




Wszystkie zdjęcia zrobione ręką Agnieszki z Foto Agness.

3 komentarze:

  1. Chciałabym zaproponować, a może raczej zaprezentować Wam dwa ciekawe konkursy. W jednym z nich do wygrania są dwie gry edukacyjne dla dzieci "Akademia umysłu Junior", w drugim natomiast fantastyczna książka pt."Spojrzenie Elfa".

    W żadnym wypadku nie namawiam, po prostu chciałabym aby wiadomość o tych konkursach trafiła do wielu ludzi :) Jeżeli więc jesteście zainteresowani wzięciem udziału to zapraszam na mój profil, znajdziecie tam blogi "Babylandia" oraz "Książeczki synka i córeczki" gdzie dostępne są te konkursy. Jeżeli jednak nie interesują Was one to z góry przepraszam za spam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń